tag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post953727986788988072..comments2014-10-24T12:10:19.847+02:00Comments on Αριστερά και Πολιτική Θεολογία: Ευρωσκεπτικισμός: Φυσικό ή Γνωμικό Θέλημα;Left Liberal Synthesishttp://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-20292401973175165182013-05-20T18:48:18.248+02:002013-05-20T18:48:18.248+02:00@aftercrisis
Ευχαριστώ. Φαινεται ενδιαφέρον εκ πρώ...@aftercrisis<br />Ευχαριστώ. Φαινεται ενδιαφέρον εκ πρώτης όψεωςLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-79341139810127507972013-05-20T15:56:38.818+02:002013-05-20T15:56:38.818+02:00Μετά το Βεμπεριανό έργο και την "γνωστικιστικ...Μετά το Βεμπεριανό έργο και την "γνωστικιστική" αντίκρουσή του από τον Κάρλ Σμίτ, ενδιαφέρουσες πτυχές της συζήτησης αυτής βρίσκονται στην αντιπαράθεση περί secularization των Hans Blumenberg - Karl Löwith.<br />http://www.mmisi.org/pr/19_01/mcknight.pdf Crisis and Critiquehttps://www.blogger.com/profile/11531350509013159303noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-91620867637734238032013-05-08T09:15:17.262+02:002013-05-08T09:15:17.262+02:00Όσον αφορά τον Μπαντιού, δεν μπορώ να κρίνω, γιατί...Όσον αφορά τον Μπαντιού, δεν μπορώ να κρίνω, γιατί δεν τον έχω διαβάσει. Φαντάζομαι ότι έχεις δίκιο.<br />Για τον Αγκάμπεν τώρα, οι κρίσεις του Λίλλα είναι πολύ άδικες. Το συγκεκριμένο βιβλίο, που το έχω διαβάσει εν μέρει, είναι εξαιρετικό. Είναι η σπουδαιότερη φιλοσοφική ανάλυση του μεσσιανικού χρόνου. Ο Αγκάμπεν δείχνει πως δεν πρόκειται ούτε για τον χρονολογικό χρόνο, τον "παρόντα αιώνα" του Παύλου, ούτε για τον εσχατολογικό χρόνο, τον "μέλλοντα αιώνα". Είναι ακριβώς ο "χρόνος που απομένει". Ή αλλιώς, όπως το λέει ο Αγκάμπεν, όχι το "τέλος του χρόνου" αλλά ο "χρόνος του τέλους".Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16678873218783654414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-24414502979423959492013-05-07T08:41:39.474+02:002013-05-07T08:41:39.474+02:00Παρακελσε
Είδα το άρθρο
Αντιφατικό
Πολύ Ενδιαφέρ...Παρακελσε<br />Είδα το άρθρο<br /><br />Αντιφατικό<br /><br />Πολύ Ενδιαφέρον: Γιατί αποκαλύπτει την ζώσα ενεργό ζεύξη πολιτικής θεολογίας και αριστεράς<br /><br />Απογοητευτικό: Γεμάτο από στερεοτυπα. Ο Αγκαμπεν κατηγορείται γιατί κάνει αναφορές σε πολλές γνωσεις και δεν έχει χιουμορ!!!!!!<br /><br />Ενω η φιλοσοφία του Μπαντιού κινείται στο ανωτερο επίπεδο αφαίρεσης, αυτή μονοσήμαντα συνδέεται με τον Μαοισμό. Μα η ίδια φιλοσοφία του Μπαντιού μπορεί να είναι τόσο διαυγαστική περαν του Μαοισμού. Το κλασσικό λάθος επαναλαμβάνεται.Φιλόσοφοι που δεν μπορούν να αντιπαρατεθουν με το έργο κάοποιου το συνδεουν μονοσήμαντα με τις πολιτικες του απόψεις και τελειώνουμε.Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-49706859582271244862013-05-04T10:35:22.888+02:002013-05-04T10:35:22.888+02:00Athens Review contra Agamben, Badiou;
Σπεύδω....
Κ...Athens Review contra Agamben, Badiou;<br />Σπεύδω....<br />Καλό Πάσχα ΠαρακελσεLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-1289538532070934142013-05-04T10:21:07.561+02:002013-05-04T10:21:07.561+02:00Μα παίζοντας δε φτιάχνονται τα πιο ωραία πράγματα;...Μα παίζοντας δε φτιάχνονται τα πιο ωραία πράγματα; <br />Ο Αγκάμπεν είναι σπουδαιότατος φιλόσοφος. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. <br />Δε συμφωνεί βέβαια μαζί μας ο Μαρκ Λίλλα, καθηγητής στο Κολούμπια, άρθρο του οποίου δημοσιεύεται στο τρέχον Athens Review of Books. To άρθρο έχει τίτλο "Ένας νέος, πολιτικός, Απόστολος Παύλος" και σε αυτό τα βάζει κυρίως με τον Μπαντιού. Προλαβαίνει όμως να γράψει δυο λόγια και για τον Αγκάμπεν: "Ο Αγκάμπεν είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα του εν συγχύσει τελούντος μεταμοντερνισμού - ασαφής, επιτηδευμένος, χωρίς χιούμορ" (σελ. 20). Τι να πει κανείς;<br />Θερμές ευχές και από μένα για Καλό ΠάσχαΓιώργος Πινακούλαςhttps://www.blogger.com/profile/13751731986062027211noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-61303784520293952172013-05-03T08:28:14.179+02:002013-05-03T08:28:14.179+02:00Ορθό=δοξολογίαΟρθό=δοξολογίαLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-77478403489420109692013-05-03T08:26:43.905+02:002013-05-03T08:26:43.905+02:00Παρακελσε
Το έργο του Agamben ,όπως εξελίσσεται κα...Παρακελσε<br />Το έργο του Agamben ,όπως εξελίσσεται και πλαγίως το παρακολουθώ μέσω YouTube,νομίζω ότι είναι θεμελιακό.Η αποκάλυψη της θεολογικής βάσης της οικονομίας, η κατανόηση της πολιτικής ως δοσολογίας κλπ, ανοίγει ένα νέο παράθυρο .<br />Όντας τελείως εκτός από τα τρέχοντα της ορθόδοξης θεολογίας, σκάρωσα ένα σημείωμα, για "παίξω" με δύο έννοιες της πατερικής παράδοσης.Ας πούμε το παιχνίδι ίσως έχει μια μικρή αξία.<br />Καλό ΠάσχαLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4173407142940020309.post-35837236429400938872013-05-02T15:47:36.373+02:002013-05-02T15:47:36.373+02:00Αγαπητέ Left Liberal,
Εξαιρετικό κείμενο. Πολύ ενδ...Αγαπητέ Left Liberal,<br />Εξαιρετικό κείμενο. Πολύ ενδιαφέρουσα η διάκριση μεταξύ της πολιτικής θεολογίας του Αγκάμπεν και της βεμπεριανού τύπου ανάλυσης του Ράμφου. Νομίζω ότι η διαφοροποίησή τους σχετίζεται και με την εμμονή του Ράμφου σε "μοντερνιστικά" σχήματα, ενώ ο Αγκάμπεν είναι σαφώς μεταμοντέρνος.Γιώργος Πινακούλαςhttps://www.blogger.com/profile/13751731986062027211noreply@blogger.com